انواع تبلیغات نیتیو بنری، کلیکی، همسان، ریتارگتینگ

پایدار مارکتینگ > تبلیغات  > انواع تبلیغات نیتیو بنری، کلیکی، همسان، ریتارگتینگ
موقعیت فروشگاه اینترنتی

انواع تبلیغات نیتیو بنری، کلیکی، همسان، ریتارگتینگ

در این مقاله میخواهیم خیلی سریع به سراغ اصل مطلب یعنی انواع مختلف تبلیغات اینترنتی از قبیل تبلیغات کلیکی، بنری، نیتیو native یا تبلیغات بومی، تبلیغات همسان، تبلیغ ریمارکتینگ یا هدفمند و نحوه انتخاب مناسبترین روش تبلیغات متناسب با کسب و کار شما و همچنین چگونگی اجرای این کمپین های تبلیغاتی بپردازیم.

پس بهتر است سر اصل مطلب برویم. به این چند سوال توجه کنید و با دقت و فکر به اینها نگاه کنید. اگر به این چند سوال پاسخ درست بدهید و برای بررسی آن ارزش قائل شوید به جرات میگوییم که هزینه تبلیغات شما و نیز زمان آن و در یک کلام بهره وری و گرفتن نتیجه شما ۵۹ درصد افزایش خواهد یافت.

سوالاتی که قبل از انجام تبلیغات اینترنتی باید به آنها پاسخ دهید

هدفتان از تبلیغات اینترنتی چیست؟

جذب ترافیک بیشتر برای سایتتان؟

معرفی و ارائه برندتان؟

افزایش فروش مستقیم؟

به چالش کشیدن و درگیر کردن کاربران؟

چه بودجه ای برای تبلیغات در نظر گرفتید؟

تبلیغات شما برای یک روز یا رویداد خاص است یا پیوسته؟

کاربرانی که میخواهید جذب کنید از چه قشری هستند؟

از لحاظ درآمدی جزو قشر مرفحند یا ضعیف یا متوسط؟

محصول یا خدماتی که ارائه میدهید کاربرد آن برای کدامیک  از این قشر شامل است؟

با توجه به هدفی که از تبلیغات دارید، ما به شما ترکیبی از راهکارهای متنوع تبلیغاتی و انواع کمپین دیجیتال مارکتینگ  با بهره وری بالا و خلاقیت خاصی ارائه می دهیم تا پیام خود را از طریق رسانه های متنوعی که ما در اختیار داریم، به گروه هدف مورد نظرتان برسانید و بیشترین بازدهی را بدست آورید.
قبل از اینکه بخواهیم در این مقاله، خدماتمان را به شما معرفی نماییم ابتدا به چند روش از تبلیغاتی که برای کمپین های تبلیغاتی مختلف اجرا و مدیریت می کنیم اشاره کرده تا با تعاریف ابتدایی آن کمی آشنا شوید.

تبلیغات کلیکی چیست و نحوه استفاده از آن

اگر در حوزه طرح کسب و کار آنلاین کسب درآمد از اینترنت فعالیت دارید، به احتمال زیاد چندین و چند بار با واژه تبلیغات کلیکی یا PPC مواجه شده‌اید و با قابلیت‌های آن تا حدودی آشنایی دارید. این سبک از تبلیغات در کشاندن بازدید کننده و مخاطب به وب سایت‌ها بسیار کارآمد است و در نهایت می‌توان آنها را به مشتری دائمی تبدیل کرد. سبک‌ها و روشهای مختلفی برای تبلیغات کلیکی وجود دارد که هر کدام از آنها به کمک ابزارهای خاصی انجام می‌شود.
تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات PPC از واژه‌ی انگلیسی (Pay-Per-Click) گرفته شده است و در ازای هر کلیکی که بر روی سایت مورد نظر صورت می‌گیرد، هزینه آن پرداخت می‌شود. به همین سادگی! می‌توان این روش از تبلیغات را به عنوان یکی از ساده‌ترین روش‌ها معرفی کرد که دسترسی به آن ممکن است با برخی پیچیدگی‌ها همراه باشد.
برای این که بتوانید درک درستی از این روش تبلیغاتی داشته باشید، فرض بگیرید که شما تبلیغات خود را در یک محیط قرار می‌دهید و افراد مختلف از این تبلیغات بازدید می‌کنند، در ازای هر بازدیدی که از تبلیغات شما صورت می‌گیرد، باید هزینه متناسب با آن را بپردازید. پس PPC چندان هم ساده نیست و به الزامات اولیه خاصی نیاز دارد.

تبلیغات همسان چیست؟

احتمالا با مفهوم استتار کردن آشنا هستید. اولین گام در استتار کردن، همسان شدن با محیط پیرامونی است. تبلیغات همسان یا Native Ads در واقع هماهنگی و همسان شدن تبلیغات با محیط پیرامونی آن ها است. تبلیغات همسان راهکاری موثر برای جلوگیری از Ad Blindness و یا همان نادیده گرفتن هوشمند تبلیغات توسط کاربران است. بنر همسان، حاوی یک عکس و یک مطلب مرتبط با محتوای سایت است که در ادامه مطالب سایت و در قالب طراحی سایت میزبان نمایش داده می‌شود. این هماهنگی در شکل و محتوا باعث می‌شود تا کاربر به بنر تبلیغاتی اعتماد بیشتری کند و به جهت مرتبط یافتن آن با مطالب سایت، برای دیدن تبلیغ تمایل بیشتری از خود نشان دهد. اگر در کنار تجربه تبلیغاتی بروز و مبتنی بر تعیین قیمت آنی جایگاه به دنبال تبلیغاتی هستید که با محتوای سایت هماهنگ هستند، و کمتر تبلیغاتی به نظر می رسند،

اهمیت محتوا در تبلیغات همسان

اگر از تبلیغات همسان در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده میکنید تاثیر محتوا را در بازدهی تبلیغ همسان نادیده نگیرید. تجربه ای که ما از تغییر محتوای تبلیغ بدست آوردیم فوق العاده شگفت آور است. اگر بخواهیم به صورت ملموس تر نقش محتوا در نتیجه ای که از کمپین تبلیغاتی تان را نشان دهیم یک مثال عملی از این روش بهینه سازی کمپین میزنیم. بعنوان مثال فرض کنید در کمپین همسان مقدار cpc یا همان cost per click (به معنی هزینه ای که بابت هر کلیک می پردازید) را مبلغ ۴۰۰ تومان تنظیم نمودید. تعداد بنرها یا همان محتوای شما نیز ۴ عدد بنر طراحی و در کمپین همسانتان قرار میدهید. حالا بیایید یک کمپین دیگری نیز دقیقا به موازات این کمپین راه اندازی کنید. در این حالت مقدار cpc را از ۴۰۰ تومان به ۳۰۰ تومان کاهش دهید ولی تعداد بنر یا همان محتوایتان را به جای ۴ عدد به ۸ عدد افزایش دهید سپس کمپین همسانتان را همزمان لانچ (استارت) کنید و نتیجه یا همان بهره وری که از این دو کمپین تبلیغات همسان میگیرید را مقایسه کنید.

با مقایسه این دو کمپین همسان خواهید دید در زمان مساوی مثلا ۴ روز که تبلیغات شما ففال است، کمپینی که cpc آن ۳۰۰ تومان بوده نسبت به کمپینی که cpc آن ۴۰۹ تومان است بهره وری بالاتری دارد یعنی با کم کردن قیمت هر کلیک توانستید تعداد کاربران ببشتری را در همان زمان بدست آورید. روشهای بهینه سازی کمپین بسیار زیاد است و ما این روشها را حتما در این مقاله یا مقاله های دیگر خواهیم گفت و تجربه هایمان را از تبلیغات کلیکی، بنری، همسان، ریتارگتینگ، ادورز و… با شما به اشتراک میگذاریم.

چرا یک کسب و کار به تبلیغات کلیکی نیاز دارد؟

با یک جستجوی ساده، تقریباً می‌توانید میلیون‌ها مطلب درباره سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO) بیابید که همه آنها به دنبال روش‌های مختلفی برای به دست آوردن رتبه‌های بالاتر در موتورهای جستجو هستند. برخی از این مطالب برای نشان دادن اهمیت سئو هستند و برخی نیز روش‌های مختلف را با توجه به الگوریتم‌های موتورهای جستجو پیشنهاد می‌دهند. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ نیز بیکار ننشسته‌اند و راهکارهای مختلفی به عنوان میانبر در کسب رتبه‌های بالا پیشنهاد داده‌اند.
یکی از این راهکارها، تبلیغات کلیکی است که شما در ازای پرداخت مبلغ مشخصی، برای یک مدت زمان مشخص در صدر فهرست جستجوهای گوگل قرار می‌گیرید. این یعنی شما با پرداخت هزینه، یک راه صد ساله را یک شبه طی می‌کنید و مدت زمان مشخصی در صدر فهرست‌های گوگل قرار می‌گیرید.
پس اگر به عنوان یک کسب و کار آنلاین به دنبال کسب رتبه اول در موتورهای جستجو هستید، لازم است که ترافیک کافی در وب سایت خود داشته باشید.
از آنجایی که انجام سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار زمان بر است البته که ما منکر اهمیت سئو نمی‌شویم، ما برای شما یک کمپین تبلیغات متناسب و مرتبط با وب سایت خود ایجاد می‌کنید.

چرا برای استفاده از PPC به یک شرکت حرفه‌ای نیاز داریم؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد فعال در حوزه کسب و کار آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌دهند، انجام تبلیغات کلیکی و بازاریابی به صورت شخصی و انفرادی است. اگر تمامی روش‌های تبلیغات را فاکتور بگیریم، استفاده از تبلیغات PPC به داشتن هنر و دانش کافی در اجرای یک کمپین تبلیغاتی بستگی دارد.
اگر می‌خواهید بالاترین نرخ تبدیل را در مخاطبان به مشتری داشته باشید و میزان بازگشت سرمایه شما (ROI) معقول و قابل قبول باشد، باید از یک راهنمای حرفه‌ای بهره ببرید و ما بعنوان یک شرکت با سابقه بالا و تست و آزمون و خطا کردن های بیشمار با خاطری آسوده میتوانید کمپین خود را به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن با بروزترین ابزارهای تبلیغاتی، کمپین شما را مدیریت نماییم.

نحوه استفاده از تبلیغات PPC

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که فلسفه استفاده از این سبک تبلیغات چیست؟ زمانی که ما یک کسب و کار آنلاین را شروع می‌کنیم، طبیعتاً هر چه کسب و کار ما بیشتر دیده شود، مخاطب بیشتری به آن مراجعه خواهد کرد و ما شانس بیشتری برای نشان دادن کالاها و خدمات خود را خواهیم داشت. پس ما بدون اینکه بخواهیم تبلیغات فیزیکی خاصی در محیط بیرون انجام دهیم، به کمک تبلیغات کلیکی می‌توانیم حجم وسیعی از کاربران موتورهای جستجو را به سمت وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود بکشانیم و آنها را در صفحه فرود خود، جذب کنیم.
نحوه انجام تبلیغات PPC بدین صورت است که شما یک تبلیغات از پیش آماده می‌کنید، در اختیار موتورهای جستجو و یا وب سایت های مختلف قرار می‌دهید و هزینه تبلیغات را به آن‌ها می‌پردازید. این موتورهای جستجو، مانند گوگل، از ابزار گوگل ادوردز (Google Adwords) استفاده می‌کنند و به ازای هر کلیک، بخشی از پرداختی شما را بر می‌دارند و همینطور برای تبلیغات کلیکی در وب سایت های مختلف نیز شامل می شود.

برخی تبلیغات ppc محبوب پیشنهادی

– استفاده از گوگل ادوردز
در این روش، گوگل شرایط ایجاد یک مزایده را به وجود می‌آورد و به هر کدام از تبلیغات‌ها یک امتیاز از لحاظ مالی و از لحاظ کیفی می‌دهد. آگهی‌ها و کلید واژه‌هایی که بالاترین امتیاز ممکن را در این مزایده کسب کنند، در رتبه‌های صفحه اول گوگل قرار می‌گیرند و به ازای هر کلیک، بخشی از پرداختی آنها برداشته می‌شود.
– استفاده از تبلیغات نمایشی کلیکی
تبلیغات نمایشی یک گزینه دیگر از تبلیغات کلیکی است. در این روش، ما برای شما یک بنر گرافیکی را طراحی می‌کنیم و آن را در وب سایت‌ها و شبکه‌های مختلف قرار می‌دهیم و در ازای کلیک‌ها و بازدیدکنندگان جذب شده، هزینه تبلیغات را دریافت می کنیم. این تبلیغات ممکن است در قالب یک بنر تبلیغاتی یا در قالب یک سری ریپورتاژ باشند و ممکن است شکل آنها متغیر باشد. البته یک سبک از تبلیغات نمایشی شامل تبلیغات ویدیویی و گرافیکی نیز می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، یا آپارات در ایران به نمایش گذاشته می‌شوند.

انواع مختلف تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

تبلیغات همسان کلیکی

تبلیغات همسان (Native) به تبلیغاتی گفته می‌شود با قالب و ساختار ظاهری وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده هم‌خوانی دارند.

تبلیغات بنری کلیکی

ما با ارائه بهترین جایگاه‌های بنری در پرمخاطب‌ترین و باکیفیت‌ترین رسانه‌های ایران، بهترین بستر را برای معرفی برند و خدمات‌تان در اختیار شما قرار می‌دهیم. نمایش تبلیغات برند شما در این رسانه‌های معتبر، بهترین روش ایجاد اعتماد در میان میلیون‌ها مخاطب ایرانی فضای دیجیتال است.

تبلیغات ریتارگتینگ کلیکی

ریتارگتینگ یا هدفگیری مجدد بهترین راهکار برای بازگرداندن مشتریان بالقوه یا کاربران از دست رفته است. با ریتارگتینگ، شما می‌توانید افرادی را که قبلا به وب‌سایت شما علاقه نشان داده‌اند و از آن بازدید کرده‌اند، با ارائه پیشنهادهای ویژه مجددا هدفگیری کنید و نرخ تبدیل خود را چند برابر کنید.

در تبلیغات ریتارگتینگ شما میتوانید بنر تبلیغاتی تان را فقط به کاربرانی که قبلا وارد سایت شما شدند نمایش داده شود، حتی میتوان این را مشخص کرد که کاربری که مثلا ۲ بار وارد سایت شما شده است مجددا بنر شما را ببینند و یا اینکه بنر شما به کاربری انقدر نشان داده شود تا عملیات خرید از سایت شما اتفاق بیافتد.

قیمت تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ از لحاظ قیمت نسبت به تبلیغ همسان و کلیکی بالاتر می باشد ولی در عوض بازدهی آن فوق العاده بوده و در ازای تعداد نمایش تبلیغ شما کلیک بیشتری دریافت خواهید کرد. باز هم برای کسب و کارهای مختلف متفاوت بوده و عوامل دیگری نیز در بهینه کردن تبلیغات ریتارگتینگ دخیل می باشد.

قیمت تبلیغات کلیکی

جواب دادن به این سؤال چندان سخت نیست و معمولاً ما سه جواب کوتاه برای آن میدهیم:
• پرداخت شما به ازای هر کلیک انجام می‌شود.
• برخی کلیک‌ها در گوگل ادورز کمتر از یک دلار و برخی دیگر می‌توانند بیش از ۵۰ دلار باشند و همینطور برای تبلیغات کلیکی در وب سایت های مختلف نیز برخی کلیک ها ممکن است کمتر از 300 تومان و برخی دیگر بیش از 1500 تومان باشند.
• شما همچنین نیاز دارید که برای مدیریت تبلیغات و وب سایت خود نیز هزینه پرداخت کنید.
اما در حقیقت این جواب‌ها کوتاه هستند و جواب اصلی ما این است که هزینه تبلیغات کلیکی به موارد مختلفی بستگی دارد. اینکه شما از چه ابزاری استفاده کنید، کلید واژه‌های انتخابی شما به چه صورتی باشد و همچنین بودجه اختصاص یافته مواردی هستند که در بررسی هزینه‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد. اولین چیزی که باید در این مورد به خاطر داشته باشید این است که هزینه‌ها با توجه به یک سیستم عرضه و تقاضا محاسبه می‌شود
چقدر طول می‌کشد تا بهترین نتیجه را از تبلیغات کلیکی بگیریم
تبلیغات کلیکی یا تبلیغات PPC به عنوان سریع‌ترین راه ممکن برای افزایش فروش و کسب درآمد در فروشگاهها و کسب و کارهای آنلاین مطرح می‌شود. بله! ما هم می‌دانیم که استفاده از روش تبلیغات Pay Per Clicks تا چه اندازه می‌تواند آگاهی نسبت به نام تجاری و برند را افزایش دهد و حتی ممکن است این موضوع در روزهای اول نیز اتفاق بیفتد؛ اما یک کمپین تبلیغاتی زمانی واقعاً سودآور و مناسب است که چندین ماه برای بهینه سازی دقیق آن در نظر گرفته شود و از پتانسیل واقعی کمپین تبلیغات کلیکی استفاده شود.

قیمت تبلیغات بنری

در تبلیغات بنری شما هزینه را به ازای زمانی که بنر تبلیغاتی شما در سایت نمایش دهنده می باشد پرداخت میکنید و سایت نمایش دهنده در تبلیغ بنری هیچ تعهدی به تعداد کلیک هایی که روی بنر شما شده است نخواهد داشت.

قیمت تبلیغ بنری با توجه به ماهیت آن نسبت به تبلیغات کلیکی بالاتر می باشد و علت این است که شما در سایت هایی باید تبلیغات بنری کنید که تعداد بازدید کننده زیادی داشته باشد چون اینجا دیگر بحث کلیک نیست لذا با توجه به اینکه سایت نمایش دهنده شما دارای ترافیک بالایی می باشد هزینه نمایش بنر در آن بیشتر خواهد بود. عامل دیگری که باعث می شود هزینه تبلیغات بنری بالاتر است این است که موقعیت نمایش بنر در وب سایت محدودیت دارد، مثلا بنر تبلیغاتی در بالای صفحات سایت فقط برای یک بنر لست که معمولا به صورت ماهانه توسط شرکتی رزرو می شود و در آن مدت زمان بنر تبلیغاتی آن شرکت در بالای صفحه نمایش داده می شود.

تبلیغات بنری بیشتر برای برندینگ مناسب است و صرفا برای تبلیغ کننده مهم این است که کاربران برندشان را ببینند و با نام آن آشنا شوند حتی اگر کلیکی هم روی آن نکنند.

پس اگر کسب و کارتان نوپاست و یا اینکه هدفتان از تبلیغات، افزایش فروش در زمان محدود است تبلیغ بنری را توصیه نمیکنیم و برای شما بهترین گزینه تبلیغات ppc می باشد.

خدمات تبلیغاتی که به شما ارائه می دهیم و گزارشات آن

بررسی کسب و کار شما و ویژگی‌های آن

ما به پشتوانه سال‌ها تجربه همکاری با انواع کسب و کارهای مختلف در کنار شما خواهیم بود تا بازار هدف و ویژگی‌های متمایز کارتان را بشناسید تا بخوبی در سایت و متن تبلیغ خود ار آن‌ها استفاده کنید.

ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز

تیم ما برای شما اکانتی در ادوردز می سازد و آن را به ارز مناسب مطابق با بودجه شما شارژ می کند و سپس با توجه به خواسته شما از تبلیغات، کمپین های شما را در پنل ادوردز پیاده سازی می کند.

گرفتن بازخور و اصلاح کمپین در جهت بهبود

بعد ساخت اولیه کمپین ها، طی چند مرحله بازخورد گرفته می شود و با توجه به اطلاعات که از کارکرد کمپین بدست می آید، ما سعی می کنیم تبلیغات را درجهت بازدهی هر چه بیشتر برای شما اصلاح نماییم.

استفاده از روش A/B Testing

در روش ab تست، درصد کمی از بودجه تبلیغاتی شما در ابتدا صرف تست و آزمون خواهد شد به این شکل که شما شاخص های مختلف کمپین تبلیغاتی تان را در شرایط مختلف با هم مقایسه میکنید، مانند تعداد سایت های نمایش تبلیغات شما، هزینه هر کلیک، تعداد محتوا، پلت فرم تبلیغاتی شما و…

تهیه و ارائه گزارش های کاربردی از کمپین

در تبلیغات کلیکی، گزارشی به تفکیک سایت‌های نمایش‌دهنده در اختیار شما قرار می‌گیرد که تعداد کلیک، تعداد نمایش، نرخ کلیک به نمایش و … را نشان می‌دهد.

راه اندازی گوگل تگ منیجر برای مدیریت کمپین

گوگل تگ منیجر ابزاریست برای کنترل و مدیریت لندینگ تبلیغاتی شما.

راه اندازی گوگل آنالیتیکس

تنظیم گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) برای پیگیری تبدیل (conversion tracking) در تبلیغات کلیکی و گوگل

ست کردن اهداف و انتظارات واقع بینانه از کمپین‌های تبلیغاتی شما
آنالیز و تجزیه و تحلیل به منظور تخصیص بودجه (budgets) و استخراج حداکثر قیمت هر کلیک (bidding) برای کمپین
تنظیم بید یا قیمت پیشنهادی هر کلیک (Adjusting bids)
ایجاد کمپین بازاریابی مجدد (remarketing campaign)
تست و نظارت بر وضعیت عملکرد کمپین
ایجاد کد UTM
پژوهش و یافتن کلمات کلیدی مناسب با کمک ابزارهای مربوطه

ما با جستجو و تحقیق، عباراتی که کاربران در زمینه کاری شما جستجو می‌کنند را پیدا می‌کنیم و میزان جستجوی تقریبی هر کلمه را بدست می‌آوریم. با این کار شما می‌توانید مناسب‌ترین و هدفمندترین کلمات مرتبط با کسب و کار خود را شناسایی و فقط بر روی آن‌ها هزینه کنید.

پیدا کردن کلمات کلیدی جدید

از فرصت قرار گرفتن در بین نتایج موتورهای جستجو، علاوه بر تست کردن صفحات فرود، می‌توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی جدید برای کمپین‌های خودتان هم استفاده کنید. ابزار گوگل ادوُردز گزارشی از کلمات جستجو شده را در اختیار شما می گذارد که به ازاء آنها تبلیغات شما به مخاطب نشان داده شده است.
به عبارت دیگر، اگر عبارت “طراحی دکوراسیون” را به عنوان کلمه کلیدی معرفی کرده باشید، گوگل ممکن است در ازاء جستجو عبارت “طراحی دکوراسیون رایگان” تبلیغ شما را به مخاطب نشان دهد. حتی اگر شما این عبارت را به عنوان کلمه کلیدی مناسب برای محصول خود معرفی نکرده باشید، عبارت “طراحی دکوراسیون رایگان” در این گزارش قرار می‌گیرد، چرا که در واقع این عبارت توسط کاربر جستجو شده است. این گزارش همچنین شامل اطلاعاتی در رابطه با عملکرد و کارایی هر یک از کلمات کلیدی هم می‌شود که بر آن اساس شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا این عبارت بخصوص ارزش اضافه شدن به کمپین شما را دارد یا خیر.

بهینه سازی کلمات کلیدی کمپین

انتخاب کلمات کلیدی مناسب به طرز قابل توجهی در میزان سودآوری کمپین ادوردز شما تاثیرگذار است، اما کار ما پس از شناسایی این کلمات به پایان نمی‌رسد. زیرا ممکن است در کمپینی که راه‌اندازی کرده‌ایم، متوجه شویم که برخی از کلمات مناسب نیستند یا اینکه می‌توانیم کلمات مناسب دیگری را هم به کمپین اضافه کنیم. بنابر این نیازی نیست که نگران بهینه بودن کلمات کمپین خود باشید

بهینه سازی متن تبلیغ شما

متن تبلیغ شما در گوگل و جاهایی که تبلیغات شما لانچ می شود اهمیّت بسیار زیادی دارد. هر چقدر متن شما جذاب‌تر و مرتبط‌تر باشد، تاثیر بهتری بر روی مخاطب می‌گذارد. در نتیجه تعداد کلیک‌های تبلیغ شما بیشتر می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که گوگل تبلیغ شما را به عنوان یک تبلیغ با کیفیت بشناسد و در نتیجه، هزینه کمتری بابت هر کلیک از شما دریافت کند.

انتخاب نوع درست کلمات کلیدی در ادورز

در تبلیغات گوگل ادوردز، شما می‌توانید 3 نوع مختلف کلمه کلیدی (Broad، Exact و Phrase) انتخاب کنید. انتخاب نوع کلمه ساده و آسان است، اما اشتباه در آن می‌تواند صدها یا حتی میلیون‌ها تومان به شما ضرر بزند. البته انتخاب نوع کلمات تا حدودی به اهداف شما از تبلیغات گوگل نیز بستگی دارد. تیم ما متناسب با هر هدفی که از تبلیغات گوگل دارید، با دقت نوع کلمات کلیدی شما را انتخاب می‌کند تا مطمئن باشید بیشترین بازدهی را خواهید گرفت.

افزودن لینک های بیشتر در تبلیغ

در گوگل ادوردز، شما می‌توانید لینک‌های مهم سایت خود را نیز در متن تبلیغ بیاورید تا کاربران بتوانند مستقیماً به صفحه مورد نظر خود هدایت شوند. اگر شما صفحات مهمی داشته باشید، ما حتماً آنها را در قسمت لینک ها (Sitelinks) اضافه می‌کنیم

مشاوره برای بهینه سازی سایت

کیفیت سایت شما به دو دلیل اهمیت دارد. مساله اول این است که طبیعتاً وقتی سایت بهتری داشته باشید، شانس خرید کاربران از شما بیشتر خواهد بود. مساله دوم نیز این است که کیفیت بالای سایت باعث افزایش امتیاز کیفی تبلیغ شما می‌شود و در نتیجه هزینه هر کلیک شما کاهش پیدا می‌کند.

administrator
۱دیدگاه
  • groupabz
    پاسخ
    ارسال شده در۱۰:۴۵ ق٫ظ,۲۷ بهمن ۱۳۹۸

    سلام
    تبلیغات اینترنتی واقعا ره صد ساله رو یک شبه رفتنه. یعنی قبلا با روش های سنتی تبلیغات یه محدودیتی بود که نمیشد در یک کمپین تبلیغاتی به کل دنیا کسب و کارتو معرفی کنیم ولی الان با یه کمپین تبلیغاتی میشه کسب و کارمون رو به کل دنیا معرفی کنیم.
    یک سوالی دارم تبلیغات همسان همون نیتیو هست؟ دقیقا متوجه نشدم از لحاظ هزینه ای چه تفاوتی داره ؟

یک دیدگاه برای groupabz بگذارید لغو پاسخ

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت