انواع تبلیغ در اینستاگرام به چند دسته تقسیم می شود؟

پایدار مارکتینگ > شبکه های اجتماعی  > انواع تبلیغ در اینستاگرام به چند دسته تقسیم می شود؟

انواع تبلیغ در اینستاگرام به چند دسته تقسیم می شود؟

کننده بالا یا تعداد دنبال کننده های بالا باشید. چرا که هدف شما از انواع تبلیغ در اینستاگرام، بازخورد بیشتر برند یا محصولات، ارتباط مداوم با مشتریان هدف و در نهایت فروش مستمر کالا یا محصولات یا ارائه خدمات می باشد.

انواع تبلیغ در اینستاگرام

انواع تبلیغ در اینستاگرام به سه دسته کلی تقسیم می شوند :
1) تبلیغات بنری


تبلیغات بنری یکی از انواع تبلیغ در اینستاگرام است که در آن تنها یک عکس را به صورت بنر تبلیغاتی درست می کنید، و ویدئویی در این نوع از تبلیغ جای ندارد. پس از درست کردن این نوع بنر تبلیغاتی باید آن را به دست یک صفحه با مخاطب و دنبال کننده بالا بگذاریم تا آن را در صفحه خود بارگذاری کرده و محصول ما را تبلیغ کند. نکنه مهم این نوع از تبلیغات در اینستاگرام طراحی بنر شماست، چرا که حتی اگر صفحه ی تبلیغ کننده هزاران دنبال کننده داشته باشد اما طراحی بنر شما جذاب و چشمگیر نباشد، موفق نخواهید بود.

انواع تبلیغ در اینستاگرام

2) تبلیغات ویدئویی


دومین گزینه از انواع تبلیغ در اینستاگرام تبلیغات ویدئویی است. در این نوع تبلیغ شما یک ویدیو از محصول یا خدمات خود میسازید و در صفحه های مجازی پخش میکنید. ویدئو ها طبق تعداد دنبال کنندگان یک صفحه دیده می شوند و در صورت جذاب بودن ویدئو از طریق راه های ارتباطی که در شرح ویدئو نوشته می شود به سمت شما برای جذب و فروش راهنمایی می شوند.
معمولا هزینه انواع تبلیغ در اینستاگرام به صورت ساعتی یا تعداد بازدید محاسبه می شود، در مدل ساعتی مثلا ادمین صفحه تبلیغ کننده بعد از یک ساعت یا دو ساعت یا 24 ساعت تبلیغ شما را از صفحه بر می دارد، و در مورد تبلیغاتی با برنامه ی بازخورد بعد از تعداد دیده شدن یا لایک شدن یک پست، مثلا (1000) بازدید برای ویدیو، تبلیغ را از روی صفحه بر میدارند.

3) تبلیغ استوری


در این مدل از تبلیغ شما بنر خود را در اختیار یک صفحه بزرگ در اینستاگرام قرار می دهید، تا به مدت 24 ساعت روی استوری سایت خود قرار دهد.
این نوع از انواع تبلیغ در اینستاگرام مناسب افرادی است که محصولی برای فروش دارند یا تقاضای بازدید بیشتر وب سایتشان را از طریق اینستاگرام دارند.

administrator
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت