دیجیتال مارکتینگ چیست؟

پایدار مارکتینگ > بازاریابی دیجیتال  > دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در روند جستجو درباره ی یک مطلب خاص فکر کنید که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اصطلاح های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال از 20 سال پیش تا به حال زیر مجموعه های مدیریت تبلیغات و مدیریت بازاریابی بوده است.
اما با پیشرفت و توسعه فناوری و تبدیل شدن فضای مجازی و موبایل و اینترنت به یکی از اصول اصلی زندگی های امروز دیجیتال مارکتینگ به یک دانش و تخصص مستقل تبدیل شده است.

 

دیجیتال مارتکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در جواب این سوال که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ سایت های معتبر و به روز دنیا که در زمینه بازاریابی دیجیتال و محتوا گذاری حرفه ای فعالیت می کنند، اینگونه جواب می دهند که دیجیتال مارکتینگ یک چتر مفهومی به حساب می آید.

به صورت کلی در جواب سوال دیجیتال مارکتینگ چیست؟ میتوان به جواب زیر اشاره کرد:
بازاریابی دیجیتال شامل فعالیت ها و ابزار هایی است که برای بازاریابی محصولات یک برند یا شرکت یا سازمان خاص در حوزه ی دیجیتال یا همان وب سایت، موبایل، اینترنت و … استفاده می شود.

ابزار های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در ادامه به نمونه هایی از ابزار های دیجیتال مارکتینگ اشاره می کنیم:

  • محتوا گذاری طبق اصول سئو
  • بازاریابی محتوایی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی از طریق موتور های جستجو
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات بنری
  • بازاریابی ایمیلی
  • تولید محتوا
  • بازاریابی موبایلی
بازاریابی دیجیتال

راه های زیادی برای برند ها وجود دارد که از طریق بازاریابی دیجیتال محصولات خود را تبلیغ کنند یا بفروشند. همچنین جدا از سود دهی بازاریابی دیجیتال برای برند ها، مخاطبان هم می توانند از منافعی مانند داشتن پشتیبانی آنلاین در رابطه با تبلیغاتی که میبینند و بعد از خرید یک کالا بهره مند شوند.
به طور کلی این که بخواهیم بدانیم مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟ ما را به این جواب می رساند که دیجیتال مارکتینگ می تواند راهی سودمند برای سازمان ها و شرکت ها است تا با مخاطب و مشتری خود از طریق شبکه های اجتماعی و اینترنت ارتباط خود را حفظ کرده و تداوم دهد.

administrator
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت