سئوی سایت آسانسور :تحلیل سئوی وب سایت خدمات آسانسور

پایدار مارکتینگ > سئو  > سئوی سایت آسانسور :تحلیل سئوی وب سایت خدمات آسانسور
سئوی سایت شرکت آسانسور

سئوی سایت آسانسور :تحلیل سئوی وب سایت خدمات آسانسور

سئوی وب سایت آسانسور که متعلق به یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور از قبیل فروش، تعمیرات و پشتیبانی انواع آسانسور می باشد را تحلیل و بررسی نمودیم که به برخی از نتایج تحلیل سئوی سایت آسانسور  به شرح ذیل می پردازیم.

با بازدید اجمالی که از وب سایت خدمات آسانسور مذکور بعمل آمد با توجه به عدم رعایت برخی از اصول اولیه سئو و نیز بحث تکنیکال و فنی طراحی سایت، تنها به ذکر همین چند ایراد در اصول اولیه بسنده خواهیم کرد لذا اگر علاقه مند به سئو هستید و یا قصد سئو کردن سایت آسانسور را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی سایت ریسپانسیو و نقش آن در سئوی سایت

تصویر زیر مربوط به نمایش وب سایت آسانسور در حالت موبایل می باشد.

رابطه سئوی سایت آسانسور و ریسپانسیو بودن

رابطه سئوی سایت آسانسور و ریسپانسیو بودن

وب سایت ریسپانسیو نمی باشد یعنی نمایش سایت در حالت موبایل یا صفحه نمایش با سایزهای مختلف دارای ایراد جدی می باشد و نمایش صفحه اصلی برای کاربر میسر نمی باشد لذا طببعیست که کاربرانی که با تلفن همراه و یا دیوایس های مختلف وارد وب سایت می شونداز سایت خارج شوند و در نتیجه نرخ پرش یا اصطلاحا Bounce rate سایت افزایش یافته و احتمالا در لیست جریمه گوگل قرار خواهد گرفت.

لینک سازی داخلی نادرست

شیوه نادرست لینک سازی داخلی در همان صفحه اول مشهود است: در صفحه اصلی تعداد ۵ لینک با انکرتکست “آسانسور” مشاهده می شود که مقصد همه آنها به یک صفحه می باشد و صفحه ای که مقصد می باشد در دانشنامه تعریف شده شده است. در در بحث سئوی سایت ، تمام تمرکز تیم سئو بر این اصل پایه گذاری می شود که با استفاده از حداکثر ظرفیت در دست یعنی به کمک مقالات و دانشنامه ها بتوانند کاربران را به صفحه اصلی سایت و یا دیگر صفحات مهم سایت که منجد به فروش یا تماس و مشاوره می شود هدایت کنند که این آیتم در سایت مذکور دقیقا برعکس عمل می کند یعنی کاربرانی که وارد سایت و آن هم صفحه اصلی سایت می شوند را به صفحه دانشنامه یا مقاله هدایت کرده است یعنی صفحه ای هیچ وقت به فروش و تماس منجر نخواهد شد.

انتخاب انکر تکست مناسب در سئو

انتخاب انکر تکست و صفحات مقصد تکراری: همانطور که در بند ۲ اشاره شد کاربری که وارد لینک آسانسور میشود به صفحه آسانسور واقع در دانشنامه هدایت می شود و بدلیلی که ۵ لینک با عنوان تکراری آسانسور در صفحه وجود دارد با ورود کاربر به لینک و مشاهده تکراری بودن صفحه، باعث بی اعتمادی کاربر به لینکهای سایت می شود و احتمال کلیک بر روی لینکهای دیگر به شدت افت خواهد کرد چراکه کاربر میداند که با کلیک بر لینکها، ممکن است با صفحات تکراری مواجه میشود لذا رقبت به کلیک نخواهد کرد. از طرفی موتور جستجوی گوگل با استفاده از الگوریتم پنگوئن که مربوط به بررسی لینکهای سایت می باشد در صورت مشاهده لینکهای تکراری با انکرتکست تکراری، احتمالا سایت مذکور را جریمه خواهد نمود.

تاثیر تجربه کاربری UX در سئو

تجربه کاربری ضعیف UX: با توجه به اینکه سایت مذکور در حالت موبایل منویی برای دسترسی به صفحات مختلف ندارد لذا بحث تجربه کاربری که یکی از مهمترین معیارها برای ارریابی موتورجستجو می باشد در این سایت ضعیف می باشد.

سئوی سایت آسانسور

سئوی سایت آسانسور

نقش محتوای باکیفیت در سئوی سایت آسانسور

عدم استفاده از محتوا در منوی محصولات: محتوا پادشاه است، این جمله از زبان بیلگیتس موسس شرکت ماکروسافت می باشد و اهمیت محتوا در سایت را میرساند همچنین بیشترین تاکید گوگل برای ارتقای رتبه سایت در محتوا یا همان content می باشد چراکه کاربری که وارد یک سایت میشود با توجه به اطلاعاتی که وب سایت مذکور به آن کاربر خواهد داد تصمیم به خرید یا ترک سایت مینماید و این موزد برای سایت مذکور رعایت نشده و محصولات از داشتن محتوای مناسب محروم می باشد لذا وقتی در صفحه مورد نظر محتوایی موجود نمی باشد پس گوگل کاربرانی را که کلمات و عبارات مختلف را جستجو میکنند به سایتی هدایت میکند که درباره آن عبارات محتوا تولید کردند و نداشتن محتوا یعنی دیده نشدن آن محصول در گوگل.

اهمیت انتخاب عنوان وبسایت در سئوی سایت شرکت خدمات آسانسور

انتخاب نامناسب عنوان title صفحه اصلی: عنوان صفحه اصلی جایگاهیست برای مهمترین کلمه کلیدی مورد نظر یک سایت، از طرفی تایتل باید طوری انتخاب شود که معرف نام سایت نیز باشد و برای این سایت تغییر در تایتل صفحه اصلی باعث تاثیر بسیار زیاد در نتیج جستجو در گوگل خواهد شد.

مواردی که عنوان شد بخشی از ایرادات سایت بوده و حتی با اصلاح همین چند مورد، قطعا منجر به گرفتن نتیجه فوق العاده ای خواهد شد.

لطفا نظر خود را درباره این مطلب در زیر این صفحه کامنت کنید

سئوی سایت طراحی دکوراسیون داخلی

administrator
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت