سئو سایت طراحی دکوراسیون داخلی

پایدار مارکتینگ > سئو  > سئو سایت طراحی دکوراسیون داخلی

سئو سایت طراحی دکوراسیون داخلی

سفارش سئو سایت شرکت طراحی دکوراسیون seo یک نمونه از پروژه سئوی پر رقابت با کلمات کلیدی دشوار و رقبای سرسخت می باشد.

اگر سئو کار هستید و قصد سئو کردن سایت های طراحی دکوراسیون داخلی را دارید باید بدانید که سفارش سئو و بهینه سازی این سایت با این موضوع و کلمات کلیدی مستلزم یک کار حرفه ای بوده و نیاز به سماجت، پیگیری و بروزرسانی های پیوسته و جدی تر نسبت به سئوی سایت های کم رقابت می باشد.

سفارش سئوی سایت طراحی دکوراسیون

سفارش سئوی سایت طراحی دکوراسیون

شروع پروژه سئو سایت طراحی دکوراسیون

ابتدا یک توصیه برای شرکت هایی که پروژه های سئو انجام میدهند و یا سئو کارهای فریلنسر (پیمانکار) : برای شروع پروژه، ابتدا می بایست یک پیش نویس قرارداد سئو تنظیم کنید و در آن جزئیات فعالیت هایی که قرار است برای سئو وب سایت دکوراسیون انجام دهید را به پیوست قرارداد سئو اضافه نموده و سپس آنرا توسط طرفین قرارداد، امضا و قرارداد را لازم الاجرا نمایید. بحث قرارداد را در پروژه های سئو جدی بگیرید و سعی کنید تا جایی که ممکن است همه بندهای آنرا شفاف و قابل فهم برای کارفرما بنویسید مگر موارد فنی که می بایست با توضیحات کلی آنرا برای کارفرما به شکل قابل فهم توضیح دهید تا به طور کامل توجیح شود. به قول ضرب المثل قدیمی، جنگ اول به از صلح آخر است.

یک توصیه هم برای شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی یا طراح دکوراسیون (کارفرما) :

حتما از طرف قرارداد خود یعنی شرکتی که قرار است مسئولیت سئوی سایت شما را بر عهده بگیرد یا سئوکار فریلنسر موارد ذیل را بخواهید در قرارداد قید شود:

– مدت زمان اعتبار قرارداد سئو

– مبلغ قرارداد در بازه زمانی مشخص

– در صورت نوع قرارداد بر اساس کلمات کلیدی: قید کردن کلمات کیلیدی و کیوردهای پولساز مرتبط با فعالیت های طراحی دکوراسیون داخلی مثل طراحی دکوراسیون منزل، طراحی دکوراسیون اداری، بازسازی دکوراسیون داخلی، مدیریت پیمان، بازسازی دکوراسیون دفترکار، طراحی و اجرای نمای ساختمان، هزینه بازسازی دکوراسیون، اجرای سقف کاذب، طراحی و بازسازی ویلا و دیگر کلماتی که مد نظر دارید.

– در صورت نوع قرارداد بر اساس زمان: قید کردن تمامی آیتمهای فنی تکنیکال و یا محتوایی که سئوکار باید به آن متعهد باشد، قید کردن حداقل تعداد ریپورتاژ آگهی و یا بک لینک در قرارداد سئو، فازبندی قرارداد برای هر ماه به تفکیک فعالیتهای سئو، ارائه گزارش هفتگی یا منطقی تر گزارش ماهیانه سئو(فعالیتهای صورت گرفته در هر ماه به صورت جدول)، ارائه گزارش پیشرفت سئوی سایت دکوراسیون و …

قرارداد سئو تضمینی رتبه ۱ گوگل

برخی از شرکت ها برای جذب مشتری و جلب اعتماد او اقدام به کاربردن عناوینی تحت عنوان سئو تضمینی، کسب رتبه ۱ گوگل، قرارداد سئو تضمینی، سئو با ضمانت صفحه اول گوگل و عناوینی از این قبیل استفامی نمایند

administrator
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت