معرفی ۳ ابزار قدرتمند برای سئو سایت

پایدار مارکتینگ > دسته‌بندی نشده  > معرفی ۳ ابزار قدرتمند برای سئو سایت

معرفی ۳ ابزار قدرتمند برای سئو سایت

معرفی چند ابزار خوب و معتبر جهت بهبود سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو:
قطعا همانطور که میدانید ابزارها و وب سایت های بسیاری وجود دارند که به ما کمک میکنند تا سایتمان را تجزیه و تحلیل کنیم و گزارشات و  پارامترهای بسیار مهمی را جهت بهبود و ارتقای جایگاه سایت در گوگل رصد نماییم.
از بین این سایتها چند سایت معتبر و معروف که نسبت به دیگر ابزارها و سایت ها ز اعتبار ویژه ای برخوردارند  را معرفی میکنیم.

وب سایت موز به آدرس:
moz.com
.
وب سایت موز دارای امکانات زیادی است و برای کسانی که به پیشرفت سایت خود می اندیشند مورد استفاده خواهد بود.  البته این وبسایت دارای قسمت های رایگان و اکانتی می باشد که برای استفاده از قسمت اکانت، باید ثبت نام کنید و هزینه برای شما در بر خواهد داشت اما میتواند از قسمت رایگان ان،  افزونه موزبار را روی مرورگر خود نصب کرده و استفاده نمایید.

وب سایت اِی اِچ رِف به آدرس:
ahrefs.com

این ابزار یکی از بهترین ابزارهای بصری بررسی بک لینک است.

این ابزار معیارهای شناخت کلمات کلیدی مهم مثل میزان جستجو کلمه کلیدی، رتبه‌بندی، دشواری کلیدواژه و ترافیک را جدا از مسئولیت دامنه و رتبه ULR، بررسی می‌کند.

وب سایت الکسا به آدرس:
alexa.com

سایت الکسا متعلق به کمپانی آمازون میباشد که یکی از پر طرفدارترین امکان در این سایت، ارائه رنک جهانی سایت می باشد. همچنین در الکسا این امکان وجود دارد که سایتتان را با سایت رقبا مقایسه کرده و از نظر پارامترهای مختلف سنجش حاصل گردد. درجه سختی کلمات کلیدی و نیز تعداد بک لینکهای سایت شما و همچنین پیشنهاد کیوردهایی که اگر روی آن کار کنید به راحتی جایگاه در گوگل کسب میکند نیز چند مورد  از دیگر امکانات الکسا می باشد.

administrator
بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت